Tuesday, October 20, 2009

Lawatan PM ke Jakarta

Posted by Majlis Tertinggi Kelab UMNO Jakarta |



YAB Datuk Seri Najib Tun Abd Razak, Perdana Menteri Malaysia ke-6 tiba di Jakarta untuk lawatan kerja selama 2 hari.

Beliau yang diiringi isteri, Datin Seri Rosmah Mansor turut hadir sebagai tetamu negara Indonesia bagi menghadiri istiadat perlantikan Bapak Susilo Bambang Yudhoyono sebagai Presiden Indonesia penggal baru.

Selain itu, YAB Datuk Seri Najib juga bakal mengadakan satu perjumpaan bersama teman sejawatnya dari Australia, Kevin Rudd.

Pengerusi Kelab UMNO Jakarta (KUJ), saudara Rizal Abd Rahman dan exco Media KUJ, saudara Shazni Afendi bersama-sama pegawai Kedutaan Besar Malaysia yang lain turut menyambut ketibaan YAB Perdana Menteri di hotel beliau menginap.

Dalam upacara sambutan ringkas tersebut, YAB Datuk Seri Najib telah meluangkan sedikit masa bersama saudara Rizal untuk membincangkan hal-hal semasa yang berlaku di Indonesia serta laporan tentang perjalanan aktiviti KUJ.

Turut hadir bersama rombongan YAB Perdana Menteri adalah Datuk Anifah Aman, Menteri Luar Malaysia merangkap Timbalan Pengerusi Kelab UMNO Luar Negara.

Kami di Kelab UMNO Jakarta mewakili semua ahli mendoakan agar lawatan dan program YAB Perdana Menteri dan isteri di Jakarta berjalan lancar dan dirahmati Allah SWT.

0 comments: